duminică, 1 iunie 2008

Iti mai aduci aminte de mine?






Buna dimineata, copilarie…
Imi aduc aminte de tine… De genunchii tai zdreliti, de zambetele care inundau efervescent lumea din jur, de curiozitatea ta care te purta catre cele mai nebanuite cotloane ale podului bunicilor.

Buna dimineata, copilarie…
Nu te-am uitat. Cum n-am uitat nici gustul cireselor furate din curtile vecinilor, nici mirosul florilor de camp din coronitele pe care le impleteai cu meticulozitate, cat era ziua de lunga.

Buna dimineata, copilarie…
Spune-mi, iti mai aduci aminte mine? Sunt tot eu, cea pe care-o stii. Nu te uita la ridurile care mi-au acoperit chipul. Sunt tot eu. Cea care alerga exuberant pe campuri, cea care mesterea continuu vapoare de hartie si adaposturi pentru iepuri si porumbei. Sunt eu, priveste-ma mai bine! De ce imi taci? Iti mai aduci aminte de mine?

(am gasit randurile pe net... mi-au placut... si vi le dau si voua spre citire)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu