duminică, 28 septembrie 2014

A fost un început de zbor când am iubit întâia oară...





Versuri: Dan V. Dumitriu
Muzică:  Dan Iagnov


Oricum a fost, e viaţa mea
De fapt e singura pe care eu o am
Va trece ea zi după zi, chiar de voi şti sau nu voi şti
Să înţeleg din rostul ei ceva...

Oricum a fost e viaţa mea
Mi-a oferit tot ce în mine am mai bun
Azi dărui, mâine iar adun
Zâmbesc când vine-o clipă grea
Aşa e viaţa şi e viaţa mea.

A fost cândva un început
Un cer albastru violet
Ce-n ochi mi s-a topit încet
În clipa-n care-ai apărut...

A fost cândva o primăvară
O floare, un sărut, un nor
A fost un început de zbor
Când am iubit întâia oară...

A fost şi-o vară fără ploi
Urmată de o toamnă tristă
Când nu credeam că mai există in dicţionar...
... cuvântul "noi".

A fost ce-a fost şi ce mai vine
A fost cafeaua unei nopţi
Speranţa-n fila unei cărţi
A fost ce-i rău, a fost ce-i bine...

Oricum a fost, e viaţa mea
De fapt e singura pe care eu o am
Va trece ea zi după zi, chiar de voi şti sau nu voi şti
Să înţeleg din rostul ei ceva...

Oricum a fost e viaţa mea
Mi-a oferit tot ce în mine am mai bun
Azi dărui, mâine iar adun
Zâmbesc când vine-o clipă grea
Aşa e viaţa şi e viaţa mea.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu