joi, 28 august 2014

gânduri sună...





Din adâncuri,
din străfunduri
mă aplec
să te petrec
să te-alunec
să te-ntunec
să prefac
să te desfac
din şuviţe de copac.

Gânduri sună
te răsună
iar te-acopăr
te descopăr.
Jar prelung
nu mi-l alung
şoapta lină
ce m-alină
doar o clipă se anină.

Şi către seară
Mă lasă iară
Cernită-nvinsă,
De jaruri stinsă.
Se-alungă lină
O veche vină
Cu gust de cale
Spre-o altă vale
Domol de lună,
De mătrăgună
Întoarnă zborul,
Îmi toarce dorul.

Veche vrajă
stă de strajă
cucerind
învăluind
mă pândeşte
mă sorteşte
vis aprins
vântul întins
stă de treceri neatins.

Se alege-n taină iar acelaşi dor
Semne arse grele din privirea ta
Fruntea mi-e dospită-n vara ta, iubirea mea
Timpul încrustează-n rană acelaşi zbor
Rugul meu, al tău.

 

Muzică: Vasile Şirli
Versuri: Anca Argeşiu
Voce: Dida Drăgan



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu