luni, 28 aprilie 2008

"Pentru visele mele imi rezerv viata intreaga, pentru dorintele mele imi pastrez noaptea..."

Soarele doarme linistit
Acum un secol
Oceanele nostalgice calme si rosii
Puneau la odihna mangaierile fierbinti
Pentru visele mele imi rezerv viata intreaga
Pentru dorintele mele imi pastrez noaptea
Adevarul de la sfarsitul lumii
Daca iti pierzi increderea, e ca si cum ai comite o crima
Imi doresc ca timpul noptii
Sa dureze o vesnicie
Intunericul din jurul meu
Sa tarmuiasca o mare de soare
Of, cum imi doresc sa cobor o data cu Soarele
Dormind
Plangand
Cu tine
Durerea are o inima umana
De la Dumnezeul meu ma voi abate
As naviga inainte o mie de Luni
Niciodata nestiind unde sa ma duc
Douasutedouazeci si doua zile de lumina
Vor fi dorite de catre noapte
Un moment pentru joaca poetilor
Pana nu mai ramane nimic de spus
Imi doresc ca timpul noptii
Sa dureze o vesnicie
Intunericul din jurul meu
Sa tarmuiasca o mare de soare
Of, cum imi doresc sa cobor o data cu Soarele
Dormind
Plangand
Cu tine...
( NIGHTWISH - "Sleeping sun" )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu