sâmbătă, 26 aprilie 2008

TRIUMFUL IUBIRII











As vrea sa fiu ca aerul usoara,

Si sa ma sui la cer si sa-l sarut,

De bucurie ca se desfasoara

Deasupra mea si-a ta si c-a facut

Sa ne-ntalnim mereu in cate-o stea,

La care inca de copii priveam

Cand rasarea-n anume ceas la geam,

Si eu si tu spuneam: “E steaua mea!”.

Si-asemeni stelei, va fi fost si-o carte

Care-n aceeasi vreme sa ne placa

Mie-ntr-o parte, tie-ntr-alta parte

A stramtei lumi; si cine stie daca

Ne-am despartit candva cu-adevarat

Privirile pe cer si pasii pe pamant,

De vreme ce ni s-au amestecat

Intr-un universal si orb alint…

As vrea sa fiu ca aerul usoara

Si sa m-ating de toate ce-ai atins,

Sarutul meu de-a pururea aprins

Sa fie-acela care te-nfasoara;

Cand vei privi-ntr-o apa, sa ma vezi,

Si clatinarea fiecarei flori

Aminte aduca-ti ca de-atatea ori

Ne-au cununat frumoasele livezi,

Si mana mea pe umeri ti-a fost stat

Acolo,-n intuneric, ochii mei

Si-amestecara lacrima cu-ai tai

Mult mai-naintea primului pacat.

Tii minte limba-n care mi-ai vorbit

Intaia oara, si-n ce tara-anume,

Si cate trupuri am schimbat si nume,

Cand trecatoare morti ne-au adumbrit ?

Eu nu mai stiu, dar amintirea ta

E ca un fir pe care-l simt prin vreme,

Si nu m-as rataci si nu m-as teme

Decat in clipa-n care m-ai uita.



Magda Isanos

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu