sâmbătă, 14 februarie 2009

" sunt libera ca o dragoste..."



toate întâmplările sunt simple

Dumnezeu mi-a dat o inimă aşa ca oricărui om
şi mi-a spus Iubeşte
iar eu de atunci m-am supus
chiar dacă în suferinţă sunt cea reală
înaltă şi liberă de orice judecată

acum iubesc da simplu un bărbat
aşa după jurământ
adevărat drept şi cu mâna pe Carte

nu are rost să îngenunchez pentru ceva banal
nu are rost să aştept o existenţă inutila
îl iubesc şi tac fără nicio pretenţie
fără nicio condiţie fără nicio umbră
aşa cum sunt eu

aici în lumea asta de smoală
în lumea spectacolelor ieftine
a banilor mărunţi şi a promisiunilor false
eu sunt liberă să iubesc cu ochii închişi
să doară să sufăr să îndur
să trec prin pasiune fără să mă audă nimeni

liberă să privesc spre Dumnezeu şi să îi spun
aşa m-ai creat aşa o să mor
în numele Dragostei

( Ela Victoria Luca)

Un comentariu: