duminică, 29 aprilie 2018

" Urmează calea frumoasă a binelui pe care l-am făcut şi l-am risipit "



Drum bun prin mintea mea
Caută-te pe tine, caută-mă pe mine
Aruncă-te în gol prin gândurile mele
Ia-ţi arcuri, prin această junglă
Ţi se poate întâmpla orice
Poţi întâlni oamenii, păsări, zei.
Drum bun prin mintea mea
Ia toate intersecţiile la rând
Cutreieră-mI visele visate şi nevisate
Ochii mari, cuprinde cât vezi cu ei
Scoate aparatul şi imortalizează totul
Developează filmul la faţa locului
Nu ştii cu ce vei rămâne afară, nu-l voala. 
Drum bun prin mintea mea,
Sper să te descurci cu o simplă busolă
Ea, invariabil, o să-ţi arate copilăria
Şi apoi, dacă te vei rătăci cumva,
Urmează calea frumoasă a binelui
A binelui pe care l-am făcut şi l-am risipit,
Ea te va scoate definitiv la lumină şi la viaţă.
Drum bun prin mintea mea,
Vino s-o iei cu tot ce e în ea
Vom face un proces-sentimental de predare-primire
Să nu pară un teritoriu ocupat prin forţă
Trasează granițele, stabilește hotarele, tocmeşte grănicerii
Pune stăpânire pe tot şi pe toate,
Bine ai venit în lumea ta.
(Marius Tucă)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu