miercuri, 12 august 2009

Să fii copil e un lucru serios, nimic pe lume nu e mai frumos...



Te-aş întreba, în treacăt, dacă mai eşti copil,
dacă mai scoţi pe-afară poveştile din tine,
dacă zâmbeşti păpuşii cu ochii de vinil
ce-aşteaptă mângâiere pe raft, în magazine?

Te-aş întreba, în treacăt, dacă zâmbeşti în vis
când dau în pârg cireşii din amintirea veche
şi se aprinde luna pe cerul larg deschis
să vezi cum zboară îngeri cu fructe la ureche?

Te-aş întreba, în treacăt, dacă-i şi ziua ta
când eu din cuib de păsări pândesc să vină vara
şi-mi cos peste rochiţă petalele din ea
să-ntâmpin cărăbuşii în frac, când vine seara?

Te rog pe tine, omul oprit spre-a mă citi
Să-mi dăruieşti un zâmbet... şi să mai fim copii.

(Anamaria Roman)

http://www.poezie.ro/index.php/author/0027484/Roman_Anamaria



click pe titlul postării: Yanni - Play time


3 comentarii:

  1. "Te-aş întreba, în treacăt, dacă zâmbeşti în vis
    când dau în pârg cireşii din amintirea veche
    şi se aprinde luna pe cerul larg deschis
    să vezi cum zboară îngeri cu fructe la ureche?" - frumoasă strofă... Mi-ar plăcea să mai fiu copil...

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Asta noapte nu reuseam sa public comentariile la tine si la Dili', iar cand a aparut comentul dupa raportarea la blogspot, era ceva scris aiurea, prin urmare, scuze...
    Spuneam ca in fiecare zi copilul din mine exista si sunt fericit pentru acest lucru, il port cu mine pana la adanci...tinereti:))

    RăspundețiȘtergere