sâmbătă, 31 ianuarie 2009

Nu-i vina mea...



N-as vrea sa fiu cum sunt, nu-i vina mea,
mi-i drag pamantul, draga dimineata,
ca celui dintai om ce se-nchina
la soare, asa de draga-mi este viata.

Nu pot ura nimic, nu-i vina mea
presimt in toate ochiul de lumina
a celui fara timp si fara vina
care-a taiat din bezna prima stea.

Si ca si valul, sufletul meu clar
zvacnind de bucurii si trecator,
de se revarsa-n calea tuturor,
in sine se retrage mai amar.

Nu-i vina mea, n-as vrea sa fiu cum sunt
si-mi par si mie fara de-nteles,
ulcior stangaci si subred de pamant,
in care toti strabunii s-au cules.

(Magda Isanos)


click pe titlul postarii:
Agnetha Faltskog - Sometimes when I'm dreaming




Un comentariu:

  1. Frumos - iată o leapşă deosebită... Mă bucur că ai pus aceste versuri ale Madei Isanos ca răspuns la leapşa...

    RăspundețiȘtergere