miercuri, 8 iulie 2009

Drumul meu...

2 comentarii:

  1. De;i e foarte tânără, am recunoscut-o imediat pe Mihaela Mihai.
    Mi-ai adus aminte cu postarea asta de Gabriel, minunea de OM.

    Anul trecut , pe 1 iunie, am fost cu el şi alţi 4 elevi la Bucureşti pentru a sărbători medalia de aur pe care aceştia o obţinuseră la un Concurs Internaţional de Informatică.

    La Piaţa Unirii , în faţa magazinului, era Mihaela Mihai, distribuia CD-uri cu melodiile ei şi autografe, era în campanie electorală, candita pentru un sector al capitalei.

    Am stat de vorbă cu ea,şi am făcut fotografii.

    Asta probabil este o boală a mea, să vorbesc, să cunosc oameni şi să leg prietenii. Nimic nu mă poate lecui de acest lucru. Îmi place să fac asta şi pace.

    Te rog să mă ierţi fiindcă am fost "vorbă-lungă", dar orice îmi aminteşte de Gabriel îmi provoacă " starea de vorbă".

    Mulţumesc.
    O seară minunată să ai, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am s-o mai reascult pentru a-i intelege intelesurile!
    si apoi am sa dau frau liber gandului

    RăspundețiȘtergere