vineri, 10 iulie 2009

Vine o zi...



Stiu, un copil se naste acum.
Da, stiu, un batran isi ia ramas bun.
Eu, i-am spus vremii sa stea in loc.
Amintirea mea vreau sa fie-a ta.
Nu, nu am ce sa iti las in loc
Doar cantul meu si un pic de noroc
Stiu, nu e mult dar e suflet curat
Si adevarat, si adevarat...
Vine o zi, vine o zi cand se va sfarsi.
Nimeni nu va sti, nimeni nu va sti oare cand va fi.
Vine o zi, vine o zi iar de voi pleca,
Nimeni nu va sti, nimeni nu va sti cat voi regreta,
Cat voi regreta, cat voi regreta...


( Holograf )


click pe titlul postarii: Holograf - Vine o zi

3 comentarii:

  1. Ar trebui să selectez toate versurile, atât de frumoase sunt.

    Vine o zi când se va sfârşi...

    Aşa este, însă până la acea zi să ne trăim viaţa frumos şi demn, asta e bine să nu uităm.

    Te îmbrăţişez cu drag, OM FRUMOS!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, toate versurile ar trebui selectate, are dreptate Geanina...

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai daca Geanina iti spune"OM FRUMOS", eu ca barbat am sa-ti spun ca Luceafarul isi are stralucirea lui pe cer, iar tu o mangai placut si frumos aici pe pamant, asa ca sa uitam de a cea zi ce vine...

    RăspundețiȘtergere