duminică, 14 iunie 2009

" Ce bine că eşti !! "



Când merge cu mine pe stradă
Cântă mereu ceva,
Acasă adoarme în hol,
Nici vorbă de pijama.
Mama ei o ceartă şi-i spune
Că nu se mai poate aşa,
Da’ mie ea îmi răspunde:
“Asta nu-i treaba ta!”

Se uită tot timpu-n vitrine
Să vadă cum îi stă,
Se plimbă prin magazine,
N-o lăsa singură!
Pleacă toată ziua de-acasă,
Doar seara târziu dai de ea,
Dar dac-o-ntrebi când se-ntoarce, îţi spune:
“Asta nu-i treaba ta!”

Îi place mult
Să-i povestesc
Ce-am mai citit între timp,
Stă şi-ascultă ce-i spun,
Îi place…

Dacă-i soare afară,
Vrea în parc imediat,
Vrea la film şi la teatru,
Vrea cu barca pe lac,
Vrea îngheţată şi vată de zahăr
Şi tort cu blat de bezea,
Vrea tot anul vacanţă,
De-aia îmi place ea!

( Alexandru Andrieş )



click pe titlul postării: Nicu Alifantis - Ce bine că eşti


3 comentarii:

  1. Andrieş este de fiecare dată o foarte mare surpriză plăcută. Nicu Alifantis... "Ce bine că eşti"... Ce bine că eşti, Aditeea, cu acest blog pe care descoperim atâtea şi atâtea poezii deosebite...

    RăspundețiȘtergere
  2. Sincer, şi eu vreau vacanţă câţiva ani deşi unii spun ca nu mă rabdă locul, patul şi nici vacanţa prea mult. Fredonez şi eu cu interpretul şi îmi face tare bine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma desfat si eu cu gandurile poaetului spre incantarea sufletului.
    Un zambet pentru toti!
    p.s.
    fredonez si eu cu veselie alaturi de voi:)

    RăspundețiȘtergere