duminică, 7 iunie 2009

Un dar ce nu-l primeşti uşor...



Prietenia
este cel mai frumos lucru
de pe Pământ.
Prietenia
deschide inima,
şi-o umple cu darurile ei.
Prietenul
cunoaşte, respectă şi tămăduieşte
cel mai bine,
rănile suferite de celălalt.
Pragurile vieţii,
cu bune, cu rele
sunt înţelese de prieten.
Minunată este prietenia
ce trăieşte în inima noastră.
Simţi şi tu,
cum ne înalţă?
Simţi şi tu,
că viaţa-i mai frumoasă?
Şi,
parcă e mai uşoară,
precum era, odinioară?
Prietenia
e nobilă,
e frumoasă,
e necesară.
Prietenia
nu se cumpără,
nu e de vânzare,
nu se negociază.
Prietenia
se naşte
şi creşte
doar în inimi alese.
Prietenia
e o floare rară, rară.
Eu
am găsit-o, sunt fericită!

( Floarea Dumitrache )

poezia am preluat-o de pe: http://agonia.ro/


click pe titlul postării: Teodor Munteanu - Prietenia


3 comentarii:

  1. O prietenie adevărată valorează enorm... Şi mă bucur că mai există oameni care să scrie despre prietenie...

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru mine...este un vis frumos, nu cred ca este realizabil. Am lasat in urma ceva ani pentru a-mi intari convingerile.
    Sunt de-acord ca pot exista, iar cei ce exista valoreaza mai mult decat o casnicie.
    Vorba poetului:
    "Prietenia
    se naşte
    şi creşte
    doar în inimi alese.
    Prietenia
    e o floare rară, rară."

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos celui ce a considerat că am scris o poezie frumoasă, o poezie de suflet...Această poezie este dedicată prietenei mele, Georgeta Olteanu. Ne cunoaştem din clasa a-V-a...
    Va mulţumesc si vouă, Paul si Cristian Lisandru.
    P.S.-Cristian, Floarea Dumitrache sunt eu...Floarea Cărbune. Iniţial, am folosit numele de fată.

    RăspundețiȘtergere