vineri, 5 iunie 2009

" Pentru visele mele îmi rezerv viaţa intreagă, pentru dorinţele mele îmi păstrez noaptea..."



Soarele doarme liniştit

Acum un secol
Oceanele nostalgice calme şi roşii
Puneau la odihnă mângâierile fierbinţi
Pentru visele mele îmi rezerv viaţa intreagă
Pentru dorinţele mele îmi păstrez noaptea
Adevărul de la sfârşitul lumii
Dacă îţi pierzi încrederea, e ca şi cum ai comite o crimă
Îmi doresc ca timpul nopţii
Să dureze o veşnicie
Întunericul din jurul meu
Să ţărmuiască o mare de soare
Of, cum îmi doresc să cobor o dată cu Soarele
Dormind
Plângând
Cu tine
Durerea are o inimă umană
De la Dumnezeul meu mă voi abate
Aş naviga înainte o mie de Luni
Niciodată neştiind unde să mă duc
Douăsutedouăzeci si două zile de lumină
Vor fi dorite de către noapte
Un moment pentru joaca poeţilor
Până nu mai rămâne nimic de spus
Îmi doresc ca timpul nopţii
Să dureze o veşnicie
Întunericul din jurul meu
Să ţărmuiască o mare de soare
Of, cum imi doresc să cobor o dată cu Soarele
Dormind
Plângând
Cu tine...

( NIGHTWISH - "Sleeping sun" )


click pe titlul postarii: Nightwish - Sleeping sun


Un comentariu:

  1. Bună trupă, una dintre preferatele mele. Recunosc că îmi plăceau mult mai mult atunci când o aveau la voce pe Tarja Turunen...

    RăspundețiȘtergere