miercuri, 6 mai 2009

" Totul imi pare foarte cunoscut la dumneata..."



Chipul meu imi pare cunoscut
Dar nu-mi amintesc de unde.
Nu cumva esti tu
Cel cu care am ras
Intr-o viata,
Lipindu-ne nasul de sufletul lumii
Ca de o vitrina ?
Ai un rid pe frunte
Care-mi aminteste de o istorie
Moderna si contemporana .
Ochii acestia i-am vazut, daca nu ma insel,
Mirandu-se pe niste lucruri obisnuite,
Pe tristete, pe noapte, pe spaima.
Ai vreo ruda, o mana, un gand,
Vreo spranceana, cam asa ceva,
In soare
Si-n celelalte stele cazatoare ?
Pot jura
Ca esti cel care s-a indragostit pentru vecie
De fata aceea
Al carei nume iti scapa mereu .
O,
Totul imi pare foarte cunoscut
La dumneata,
Chiar si zilele care nu ti s-au intamplat
Si se vor intampla.

(Marin Sorescu)


Un comentariu:

  1. Marin Sorescu - oare se va mai naşte pe aceste meleaguri un astfel de artist? Eu sunt sceptic, dar nu se ştie niciodată. Suntem, totuşi, un popor bogat în talente mari. Superbe versurile...

    RăspundețiȘtergere